تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

دوئل‌های داغ در روز‌های برفی

  • کد خبر: ۱۵۰۰۷۳
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
دوئل‌های داغ در روز‌های برفی
هفته بیستم لیگ‌برتر با ۵ دیدار پیگیری می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات هفته بیستم لیگ‌برتر فوتبال کشورمان بنا بود دیروز با دیدار استقلال و پیکان آغاز شود و امروز هم با چهار دیدار دیگر پیگیری شود، اما بارش برف در تهران مسابقه دیروز را به تعویق انداخت تا شاهد برگزاری پنج دیدار از هفته پنجم در یک روز باشیم. به غیر از بازی آبی‌پوشان پایتخت با پیکانی‌ها، در دیگر دیدار‌های مهم امروز، تراکتور میزبان آلومینیوم خواهد بود و پرسپولیسی‌ها هم در ورزشگاه آزادی به‌مصاف هوادار خواهند رفت.

ژنرال در فکر عبور از بحران

گل‌گهر ضعیف‌ترین شروع ممکن را در نیم‌فصل دوم داشت و شاگردان امیر قلعه‌نویی در چهار بازی فقط سه امتیاز به‌دست آوردند تا رتبه چهارم جدول را از دست بدهند. سیرجانی‌ها برای بازگشت به کورس قهرمانی، باید در بندرانزلی مقابل تیم سخت‌کوش ملوان به پیروزی برسند تا بتوانند به لغزش احتمالی تراکتور و رسیدن به جایگاه چهارم جدول امیدوار باشند. ملوان در مقابل تیم‌های مدعی همواره حریف سرسختی بوده است و شاگردان مازیار زارع توانسته‌اند در هفته‌های گذشته به‌خوبی خودشان را به میانه‌های جدول نزدیک کنند و اگر بتوانند مقابل گل‌گهر در خانه سه امتیاز کامل را کسب کنند، شانس رسیدن به رتبه هشتم جدول را دارند.

عزم تراکتور برای چهارمین برد پیاپی

تراکتور تبریز یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ بیست‌ودوم است و شاگردان پاکو خمس در پنج بازی گذشته‌شان توانسته‌اند سیزده امتیاز به‌دست بیاورند تا به رتبه چهارم جدول صعود کنند. سرخ‌پوشان تبریزی که در دور رفت توانستند سه امتیاز ارزشمند مقابل آلومینیوم را در خانه حریف به‌دست بیاورند، حالا در دیداری خانگی به‌دنبال کسب چهارمین برد پی‌درپی‌شان همراه با خمس هستند. شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم اراک هم در پنج بازی گذشته شکست‌ناپذیر بوده‌اند و حفظ این شکست‌ناپذیری می‌تواند به کمک اراکی‌ها در مسیر نزدیک‌ترشدن آن‌ها به کورس مدعیان بالای جدول بیاید. به‌نظر می‌رسد نیاز مبرم دو تیم به کسب سه امتیاز باعث خواهد شد تقابل آن‌ها در اوج حساسیت و هیجان دنبال شود.

دوئل فولاد و مس در رفسنجان

مس رفسنجان و فولاد خوزستان برگزارکننده دیگر مسابقه هفته بیستم لیگ‌برتر هستند. مسی‌ها در چهار بازی گذشته در کسب پیروزی ناکام بوده‌اند و حالا جایگاهشان در رتبه هفتم جدول هم در خطر است. شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته در دوئلی حساس در اراک مغلوب آلومینیوم شدند، حالا در خانه به‌دنبال جبران‌مافات هستند؛ اما حریف سرسختی را در مقابلشان می‌بینند. قرمزپوشان اهوازی با هدایت جواد نکونام بعد از دو باخت مقابل تراکتور و سپاهان در سودای بازگشت به روز‌های خوب و نزدیک‌شدن به کورس مدعیان هستند و با رؤیای کسب سه امتیاز به رفسنجان سفر کرده‌اند. پیروزی در این مسابقه برای هرکدام از دو تیم می‌تواند به قیمت خروج از بحران زودرس باشد.

یحیی و معمای خط میانی

سرخ‌های پایتخت هم در دیگر دیدار مهم امروز، در ورزشگاه آزادی به‌مصاف هوادار خواهند رفت. یحیی گل‌محمدی با دراختیارداشتن هافبک‌هایی با توانمندی‌های مختلف، برای چینش ترکیب اولیه پرسپولیس دغدغه کمبود بازیکن ندارد. گل‌محمدی در سه بازی گذشته هیچ‌گاه از یک ترکیب ثابت در میانه زمین استفاده نکرده و سعی کرده است با انجام تغییر و تحولات، به آرایش ایدئال دست پیدا کند. حالا باتوجه‌به بازگشت سعید صادقی از مصدومیت، دست گل‌محمدی دراین‌زمینه بازتر از قبل هم شده است. صادقی که بهترین نمایشش را در تیم پرسپولیس، در بازی رفت مقابل هوادار اجرا کرد و توانست دو گل بزند، برای دیدار برگشت مقابل این تیم آماده حضور در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت است.

دیگر سورپرایز احتمالی ترکیب پرسپولیس، پریرا، مهاجم برزیلی جدید این تیم است. طرف‌داران منتظر دیدن نمایش او در ترکیب تیمشان هستند.
در طرف مقابل، هوادار که در رتبه نهم قرار دارد، پس از شکست هفته گذشته مقابل تراکتور، حالا برابر یکی‌دیگر از تیم‌های بالای جدولی قرار گرفته است و برای ماندن در جمع تیم‌های تک‌رقمی جدول، چاره‌ای به‌جز گرفتن امتیاز در آزادی از پرسپولیس مدعی نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->